Monday, June 20, 2022

Vaseline Lip Therapy Review

 Assalamualaikum..


Ini adalah posting kedua saya untuk hari yang sama. Terlebih rajin pulak padahal kepala berat nim, minta untuk tidur tapi perut lapar. What should I do? Makan atau terus tidur? Tapi saya belum cuci muka dan gosok gigi. hahahaha..layan jelah saya merepek merapu ye


Baiklah, entri kali ini berkisarkan review pelembab bibir jenama Vaseline. Saya rasa produk nim pernah viral sebab dia bagi kesan mencerahkan bibir. Selalu je nampak kat Watson or Guardian tapi tak pernah beli. Kebetulan hari tuh balik kampung nampak macam tak ada orang guna, kita pon kebas jelah. hahahaha. Adik saya yang beli so kesimpulannya saya rembat yang dia beli jelah. Yelah benda tak pakai, biarlah saya habiskan. Gittew.


Vaseline Lip Therapy

Dah separuh saya guna


Berat bersih 7gm


Fungsi For soft and pink lips


My Verdict
- Make my lips glossy
- Moisturize my lips
- Yes, make my lips a bit pink
- Yang paling penting, small and easy to carry, when you need it, just apply it to your lips

Repurchase? YES. Dengan harga RM14.90 di Watson tapi tahan lama, boleh la kalau korang nak add to your cosmetic bag. So far, saya pakai, saya suka. Kalau korang nak beli tuh, boleh je baca review-review di website, shopee dan juga blog. Kat twitter pon orang review tau.

Rating ⭐⭐⭐⭐☆


Rating asyik 4 star jer. hahahaha. Kite bagi review yang kita suka. Hari ini beli bukan esok terus review. Kadang 6 bulan baru review pasal nak genuine punya pasal tapi statistik view aku sendu jugak. Suka hati la korang nak baca ke tak.


Oklah, good bye for now. Till we meet again in next entry.
 





2 komen:

  1. Nak beli kekg wa. Kita lesek yg tudung biru tu je

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli arh..kot lepas nim bibir awak pink plop...lawooo laaa

      Delete

 
Top