Wednesday, March 20, 2019

SkinLabs - Concentreted Vit E Review



Hai semua
Terima kasih kerana sudi membaca blog saya ini. Kali ini saya nak review produk SkinLabs Concentrated Vitamin E. Bagaimana saya boleh tahu produk ini? Thanks to my officemate. Perempuan kan, pantang nampak produk baharu gatal jer tangan nak try. Maka terbeli pulak tapi dia punya takut nak cuba tuh bukan main. Bukan apa, takut breakout jer. Kalau breakout, nak sembuh bukan semalaman tetapi berbulan lamanya.

At first saya cuba, Ya Allah breakout rupanya. Habis small pimples keluar. Muka nim dah la tak flawless, tambah lagi bendasing nim lagi la mengerutu mukanya. Satu tindakan yang amatlah tak matang namun apabila nafsu cantik menguasai diri, apakan daya cuba tetap cuba.

Since dah breakout, saya pun stop la pakai sekejap untuk kasi muka bersih dan stopkan penghasilan jerawat baharu. Makan masa jugak, berbulan. Lepas dah elok, kita cuba lagi tapi tak secara sudden la. Slow-slow kite campur dan Alhamdulillah sampai sekarang saya masih lagi guna krim nim.

Saya sebenarnya tertarik dengan cerita officemate saya. Dia ke farmasi untuk cari krim yang memudarkan parut dan pharmacists’ tuh pun cakaplah dia pakai krim jenama nim. Dia sangalah berpuas hati dengan kesan krim nim. Hah, apa lagi officemate saya tuh, dia pun cairlah dengan saya pun terpengaruh jugak.



Berbalik kepada produk nim, produk ini merupakan produk dari Australia dengan 10 000 iu (vit E) yang I believe makin banyak makin elok.

Dihasilkan untuk
*mengurangkan parut
*menghaluskan kulit yang regang
*menghalang kulit dari kering, rosak dan merekah
*mencerahkan parut jerawat dan parut-parut lain
*mengurangkan kesan kulit terbakar kerana cahaya matahari
*mengurangkan kedutan

Sesuai untuk semua jenis kulit dan lebih sesuai untuk kulit kering.





Krimnya pekat, pakai sikit pon dah cukup

Banyak produk Vit E di pasaran dan kita sebagai pengguna hendaklah memilih produk yang terbaik untuk kita. Krim vit E nim bukan produk yang boleh buat parut hilang serta merta sebab semua produk claim untuk bantu kita mengurangkan parut tetapi semua itu mengambil masa. Saya akan terus bersama produk ini sehinggalah saya jumpa yang lagi dan lebih baik daripada produk ini. Harga yang saya beli RM49.90 dengan 200ml+100ml. Pada sesiapa yang ingin cuba boleh la beli saiz kecik 100ml kat farmasi pun boleh kat shopee pon boleh. Kang beli besar tak terpakai pulak dah membazir namanya. Selamat mencuba dan semoga serasi dengan wajah anda.
Sebelum saya akhiri penulisan saya, terimalah gambar saya sekeping untuk tatapan semua
Tak flawless pon

Bai~bai~ semoga esok bangun tidur akan lebih cantik. Aamiin












 


6 komen:

  1. Saya dah pakai, sesuai dengan saya, dah tube kedua dah, tapi saya beli yang 30ml je, rm5 kt guardian, bolehlah menambah vitamin e kt muka hihhhi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sesuai..teruskan...semoga kulit lebih mulus..hehehe

      Delete
  2. Sy nk tnya..pakai skinlab ni blh jd jeragat x???

    ReplyDelete
    Replies
    1. untuk jeragat kurang berkesan sebab saya pun masih ada jeragatnya. pastikan awak selalu pakai sunblock ye untuk halang terbentuknya jeragat baharu

      Delete

 
Top